Trygghet, dedikasjon og ekspertise

 

  Vårt erfarne team av NetIQ-sertifiserte spesialister hjelper til med å vedlikeholde og forbedre bedriftens løsning fra NetIQ by OpenText

  Med en garantert responstid på én time kan du være sikker på å alltid få umiddelbar hjelp fra våre NetIQ-eksperter.

  Med en personlig Technical Account Manager og Customer Success Manager ved din side, får din bedrift mest mulig ut av OpenText sin IAM-løsning NetIQ.

CLOUDWORKS' NETIQ MANAGED SERVICES

Success Management

Vårt Customer Success-team sikrer at din bedrift har de nødvendige verktøyene og den riktige støtten for å effektivt nå deres mål. Vi tilpasser og videreutvikler din bedrifts løsning fra NetIQ by OpenText fortløpende, slik at dere kan få fullt utbytte av investeringen. Med en personlig Technical Account Manager får din bedrift en fast sparringspartner og IAM-rådgiver, og vår dedikerte Customer Success Manager er ansvarlig for å sikre deres suksess.

Support

Vi er her for å hjelpe din bedrift med NetIQ by OpenText. Selskapets IAM-infrastruktur er i trygge hender hos vårt erfarne IAM-supportteam. Med vår garanterte 1 times responstid året rundt, er vi alltid tilgjengelige for å løse eventuelle problemer, uansett når de oppstår.

Kickstart

Våre erfarne IAM-spesialister utfører en grundig gjennomgang av din bedrifts NetIQ-løsning, med fokus på sikkerhet, ytelse og generell helse. På denne måten sikrer vi at alt fungerer problemfritt, samtidig som vi blir mer kjent med din spesifikke konfigurasjon. Etter helsesjekken presenterer vi vår rapport og gir deg våre anbefalinger for ytterligere forbedringer.

Konsulentbistand

Vi hjelper deg med å maksimere verdien av NetIQ i din bedrift og sørger for at løsningen fortsetter å fungere optimalt.

Erfarne IAM-spesialister

 

Våre IAM-spesialister og -arkitekter er ansett som noen av de ledende sikkerhetsekspertene i Norden.

Konsulentene utvikler kontinuerlig sin kompetanse ved å utelukkende jobbe med IAM-prosjekter, samt gjennom våre skreddersydde program for kompetanseutvikling og interne tiltak for kunnskapsdeling. I tillegg er det gode samarbeidet med våre teknologiske samarbeidspartnere med på å holde oss oppdaterte om deres produkter og løsninger, samt trendene innenfor fagområdet.

Møte

Book et uforpliktende møte

 

Ønsker du å diskutere mulighetene med vår NetIQ by OpenText Managed Services?

  Book et møte her!